آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

ناصادقی با خود | ذلیل کردن خود


ارتباط ناصادقی و ذلیل کردن خود

زمانی که تو خود را ذلیل نمایی یعنی یک شهر بی دفاع شدی و هیچ قوه درونی برای محافظت از ابعاد وجودی خودت ندرای و این یعنی تو در آستانه خسارت خوردن هستی خسارتی که در تمام ابعاد وجودی ات گسترش میابد و رشد میکند حال در این حالت معمولا تو به روح خودت و درون خودت که شامل تمام توانایی های درونی توست و تمام توانایی ها ببیرونی توست پشت کرده ای و خودت را فراموش کرده ای پس تو مشغول یکی از بزرگ ترین ناصادقی هایی هستی که میتوانی انجام دهی آری تو خود حقیقی خودت را انکار میکنی.

توهینی به درون خود

زمانی که ما خود را نبینیم و خود را خوار و خفیف کنیم بزرگ ترین توهین را به خود میکنیم توهینی که ما را از انجام هر عملکرد صحیحی باز میدارد و توهینی که زندگی ما را تحت و شعاع خود قرار میدهد.

اری زمانی که خود را ذلیل کنیم مشغول ضربه زدن به تمامی ابعاد وجودی خود هستیم از بعد جسمی تا بعد های فکری ،احساسی،باوری و روحی خود

تجدید نظر

آیا بهتر نیست به جای ذلیل کردن خود بیاییم و روی خودمان کار کنیم و خود را رشد دهیم آیا بهتر نیست به جای ذلیل کردن درونمان که همه ی چیزی است که ما واقعا داریم شروع به خودشناسی کنیم و خود را در هر چیزی که مفید است برای مان رشد دهیم آیا بهتر نیست تجدید نظر کنیم.

زندگی مان بواسطه خیلی از این نظریه که باید خود را ذلیل کنیم تا چیزی را بدست بیاوریم ضربه خورده است حال وقت آن رسیده که شروع به تغییر کنیم و از این حالت به سمت حالت عزت نفس ،اعتبار به نفس و اعتماد به نفس برویم و فرصت هایی برای رشد و تعالی را به روح و درون خود بدهیم.

یک نگرش عمیق

بهترین چیزی که میتوانیم برای خودمان در زمینه ذلیل کردن خود بدهیم تغییر نگرش نسبت به موضوعات است.

زمانی که این تغییر نگرش شروع شد ما میبینیم که رفتار ها و عملکرد های ما نیز عوض میشود و نسبت به قبل تغییر میکند و این سرآغاز تغییر زندگی ماست و سرآغاز تغییر رفتار جهان با ماست.

آیا بهتر نیست که ما زندگی خود را بر پایه قدرت و خلاقیت وعشق به جای مفعولیت و ذلیل کردن خود بنا کنیم؟؟

خواسته ی شیطان

آری خواسته ی شیطان ذلیل کردن ماست بطوریکه این ذلیل کردن ما منجر به افت انرژی درونی ما میشود و این افت در سطح انرژی ما را به یک بیابانی بی آب علف تبدیل میکند که هیچ گیاهی در آن نمیتواند رشد کنید.

خواسته شیطان همین است که تو را تبدیل به همچین چیزی کند و تورا عقب بدارد و این تورا به عدم عملکرد و عدم رشد و عدم قدرت درونی میکشاند.

پس بیاییم با عشق و قدرت وخلاقیت و خدا طبق خواسته های درونی و روحانی خود پیش برویم و دست از ناصادقی با خود برداریم و به صداقت برسیم.

سخن پایانی

بهتر است برای اینکه رشد های خود را پایدار تر و پویا تر و خلاق تر کنیم وارد صداقت با خود شویم و این صداقت را در همه ی ابعاد وجود خود گسترش دهیم چرا که با صداقت است که ما میتوانیم رشد های خود را به تعالی های درونی برساینم!!!

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
5 ماه قبل

[…] ناصادقی با خود […]

تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x