آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

دروغ گفتن به خود


دروغی که ما به خود میگوییم!!

شاید تعجب کنید اگر که بگویم که ما هر لحظه امکان دارد که به خود دروغ بگوییم و هرلحظه امکان این را دارد که بصورت ناخودآگاه از مسیر حقیقی خود دور شویم.

ما هرلحظه مشغول انتخا بهای ناخوداگاه بسیار زیادی هستیم و این انتخاب ها اغلب بر علیه مسیر رشد ماست و مواردی که به صلاح مان نیست را انتخاب میکنیم و این انتحخاب ها عواقبی برایمان دارد.

زمانی که تو در ابعاد درونی خودت تلاطم را میبینی یعنی که مشغول دروغ گفتن در درون خودت هستی و این دروغ را اغلب بواسطه ی خوشگذرانی های زودگذرريا،قضاوت های اشتباه،حسادت ها و تنبلی ها انجام میدهیم.

یک نکته ظریف

شاید اگر بگوییم که درون شما هرلحظه در حال صحبت کردن با شماست و مشغول راهنمایی شماست کمی جبهه بگیرید اما این حقیقت دارد و شما نیز میتوانید آن را تصدیق کنید!!!

حتما برای شما این اتفاق افتاده که دلتان به کاری نبوده و آن کار را انجام دادید در صورتی که نتیجه ان کار برای شما مطلوب نبوده

چیزی که اکنون برای شما میگویم همین است اگر ذهنتان را آرام کنید و به صدای قلبتان گوش دهید او شما را راهنمایی میکند.

و این چیزی است که در بسیاری از جا ها شما را یاری کرد .

یک پیام از درون زندگی شما را جهت به خیر میدهد

زمانی که به خود دروغ نگویی یعنی تمامی ابعاد وجودی خود را در یک راستا قرار داده ای و این یعنی تو میتوانی پیام های درونی خود عمل کنی و یا آن کاری که برای آن زندگی میکنی را انجام دهی

حتما ما افراد زیادی را میشناسیم که برای کاری انجام میدهند ساخته شده اند آن ها پیلامی از درونشان را دریافت کرده اند و به آن متعهد شده اند.

آنها نسبت به آن کار در ناصادقی نیستند و به خود دروغ نمیگویند.

سخن آخر …

مهم ترین شخصیت زندگی ما در واقع خودمان هستیم چرا که نا خودمان در حال رقم زندن شرایط و اتفاقات زندگی خود هستیم.

پس بهتر است که به خودمان روبرو شویم و دست از ناصادقی با خود و دروغ گفتن برداریم. و در غیر اینصورت رشد های ما بسیار ضعیف خواهد بود بصورتی که به حرکت خود ممکن است که شک کنید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی کاظمی
6 ماه قبل

خیلی کاربردی و عالی ، سپاس از شما و آگاهی هاتون

تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x