آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

ندیدن توانایی های درونی و بیرونی


فریب در غالب بی عرضگی خود!!

جالب است بدانیم که ما گاهی فقط تاریکی را مشاهده میکنیم بقدری این تاریکی را برای خود بزرگ میکنیم که گویی هرگز نوری وجود نداشته است غافل از اینکه هرکدام از ما ها توانایی هایی در درون و بیرون خود داریم توانایی هایی که میتواند مارا بالا ببرد و میتواند دراختیار ما قرار بگیرد.

حقیقت امر این است که هیچ کدوم از ما ها بی عرضه نیستیم و همگی در بخش هایی دارای توانایی هایی داریم صدق گفته من در کارهایی است که شما در گذشته انجام داده اید.آری باید به گذشته خود برگردید و کارهایی را که انجام داده اید که مایه سربلندی و موفقیت شما بوده را پیداکنید.خ

خداوند برای ما هر انتخابی را قرار داده…

ناصادقی با خود
ندیدن توانایی های خود و ایجاد ناصادقی با خود

خداوند برایمان انتخاب هایی را قرار داده است تا به واسطه ی آن ها بتوانیم روی هرچیزیکه بخواهیم تمرکز کنیم،!!

این جمله به این معناست که خدابرایمان هرچیزی را میتواند انجام دهد و به عبارت دیگر ما روی هر چیزی که تمرکز کنیم آن مورد تقویت میشود و یا وارد زندگی مان میشود.

پس ما وقتی وارد گذشته خود شویم و مواردی که در آن توانایی های ما نمایان شد را پیدا کنیم در واقع داریم انتخاب خود را سمت آن مورد میبریم و خداوند انتخاب مار ابرایمان انجام میدهد.

عدالت خدا

از عدالت خداوند عاشق بدور است که توانایی ها را بین یکسری بندگانش تقسیم نماید و بقیه را بدون توانایی بگذارد!!

آری این جمله مفهوم بسیار عمیقی دارد و وقتی که به عدالت خداوند پی ببریم متوجه میشویم که تمام مواردی که یک شخص دارد را من هم میتوانم داشته باشم.

تجربه ی عشق

یکی از راه های تجربه عشق دیدن توانایی های درونی و بیرونی است چرا که تو را از بند ناامیدی و ترس ها و نشدن ها و شرک ها رها میکند و تورا وارد عملکرد صحیح در راستای توانایی هایت وا میداد و این برای درون تو بسیار لذت بخش است و منجر به درک عمیق عشق میشود و این یعنی تو درحال زندگی کردن و تجربه ی عشقی بزرگ هستی.

توانایی های درونی و بیرونی

ما توانایی های زیادی داریم که برخی از این توانایی ها را در اینجا میگوییم ولی نکته مهم این است که شما خود بیایید و آن مواردی که در درون خودتان هست را کشف کنید و از آنها استفاده کنید ولی یاددتان باشد که این توانایی ها را اول باید بشناسید و پیدایشان کنید و بعد آنها را استفاده کنید و همچنین به یاد داشته باشید که استفاده از این توانایی ها را باید همیشه انجام دهید تا اول ایمانتان به آن توانایی و به خودتان زیاد شود و بعد آن توانایی را فراموش نکنید تا منجر به ورود ناامیدی ها و ترس ها و مفعولیت های درونی و بیرونی

ناصادقی با خود

توانایی های درونی وبیرونی

چند توانایی

توانایی های درونی مانند

قدرت جذب افراد، قدرت جذب موقعیت ها ،توانایی ارتباط گرفتن و یا جذابیت درونی،استفاده صحیح از احساسات،توانایی تجزیه و تحلیل مناسب و بدور از تعصب ،بسته بودن کانال های درنی روبه ناامیدی ها و ترس ها ،عدم تاثیر پذیری از شرایط و……

چند توانایی بیرونی

عکاسی خوب ،توانایی نوشتن ،بلد بودن ارتباط برقرار کردن با دیگران،توانایی شعر گفتن،توانایی خطاطی،توانایی جوشکاری ،توانای مدیریت کردن و….

سخن پایانی

ما با کنکاش در زندگی خود و رسیدن به درک خودشناسی در میابیم که ما توانایی هایی در درون و بیرون خود داریم توانایی هایی که در هر جهت میتوان از آنها استفاده کرد تنها کاری که لازم است این است که این تواناییی ها را ببینیم و روی آنها انرژی و تمرکز بگذاریم و آن توانایی ها را گسترش دهیم و این خود منجر به رسیدن ما به ثروت درونی و بیرونی و تجربه استقلال درونی است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی کاظمی
6 ماه قبل

خیلی برای من مفید بود، از این همه خالص بودن و انرژی و اطلاعات کاربردی که مطرح کردین لذت بردم و باعث شد درونم یه تلنگر مثبت و عمیقی بخوره ممنونم واقعا

تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x