آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

تبریک میگم به تو دوست عزیزبابت شرکت در این دوره ی فوق العاده

مادراین دوره طی 12قدم خودت رو به خودت نمایش میدیم و شما متوجه نقاط ضعف ونقاط قوت خودت خواهی شد بصورتی که مایه تعجب شما میشود،درگام بعدیشما به سمت یک خودسازی هدایت خواهی شد که در آن شما میتوانید یک شخصیت آرام دادای آرامش ژؤف درونی ،یک شخصیت قدرتمند و معنوی ویا هر شخصیتی که دلخواه شما باشد را داشته باشید. رسیدن با این خودشناسی و خودسازی مستلزم چند عامل میباشد که با رعایت آن ها شما باسرعت هرچه تمام تر به سوی خواسته های خود هدایت میشوید..

1_تسلیم بودن:

شما باید در برابر تمام هدایت های خداوند ،تمام آموزشات ،و دربرابر راهبر معنوی شما تا زمانی که در این برنامه حضور دارید تسلیم باشید و بصورت کامل تمامی تمرین هایی گفته شده را انجام دهید در غیر اینصورت شما نمیتوانید برنامه را ادامه دهید و بزودی بصورت خودآگاه یا ناخودآگاه از برنامه جدا خواهید شد.

2_غرور:

شما بعد از شروع دوره آگاهی هایی را بدسست خواهید آورد و نتایجی را خواهید گرفت و شخصیت سرشار از آرامشی را بدست خواهید آورد این نتایج ذهن شما را بسمت من میدانم ها و من میتوانم های بدون پشتوانه معنوی سوق خواهد داد و اگر در دام غرور افتادید ترمز شما در جاده خودشناسی و خودسازی گرفته خواهد شد و دیگر رشد ملموسی را احساس نخواهید کرد پس حواستان به غرور خودتان در این مسیر باشد.

3_بهانه ها ودستاویز ها:

ذهن شما هین انجام تمرینات بهانه ها ودستاویز هایی از قبیل حال ندارم،نمیشود،بعدا انجامش میدهم،الان کار دارم و… برای شما به ارمغان می آورد که اگر به این بهانه ها و دستاویز ها بها بدهید کم کم نسبت به رشد و پیشرفت خودتان بی علاقه میشوید و از این مسیر زیبا جدا خواهید شد.

تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو