آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

عملکرد و درد کشیدن

عملکرد ودرد کشیدن موضوعی است که اکثریت افراد از آن فرار میکنند و این در حالی است که موهبت های بسیاری در آن وجود دارد و فرد میتواند از آن ها استفاده نماید….

درد کشیدن تو را وارد به پیدا کردن عملکرد مناسب میکند

زمانی که شروع به درد کشیدن کنی همه چیز تغییر به مثبت میکند.

درد کشیدن و تغییر کردن

درد کشیدن نکته ای بسیار مهم در درون هر فرد است زمانی که ما درون خود را آسوده میبینیم از درد خارج شدیم واین بدان معناست که تغییرات ما متوقف شده است…

کودکی را به خودتان یاد آوری کنید که هنوز دندان در نیاورده است و اکنون شروع به دندان در آوردن کرده این کودک درد زیادی را متحمل میشود اما پاداشی به او میرسد که ارزشش را دارد ،او میتواند تا سال ها از دندان خود استفاده کند و لذت ببرد.

حال اگر او میتوانست و این درد را متحمل نمیشد چه اتفاقی برایش می افتاد؟؟

درد کشیدن با رنج بردن و رنج کشیدن از دنیای بیرون متفاوت هست
رنج کشیدن تنها باعث اتلاف انرژی های درونی ما میشود

درد با رنج تفاوت است!

درد با رنج بسیار متفاوت است چرا که در درد کشیدن تو به فکر رشد و تغییر از درون هستی اما در رنج کشیدن ما تنها انگشت را به سمت بیرون میگیریم حال آن که ما بیرون را از درون تغییر میدهیم!

در رنج ما نق میزنیم و خود را ناتوان میبینیم ،ایمان خود را ناکافی میبینیم ،درون خود را وتوانمایی های درونی خود را نیز ناتوان و ناکافی میبینیم و این منجر میشود به تمرکز روی بیرون و عدم عملکرد و عدم رشد و عدم رسیدن به پالایش درون و در نهایت مانند در رنج به مدت طولانی….

درد کشیدن و تغییر
یک نکته بسیار مهم که به شما برای درک این موضوع کمک میکند

یک نکته بسیار مهم

وقتی که تو از موضوعی درد میکشی باید عملکرد داشته باشی اما قبل از آن باید تمرکز کنی و ببینی که اکنون باید در چه زمینه هایی عملکرد داشته باشم و در کجا باید بهبود هایی را صورت دهم.

پس هوشیاری نسبت به عملکرد در درد کشیدن بسیار مهم هست

بعنوان مثال اگر من از بی پولی رنج میبرم باید بررسی کنم که در چه زمینه ای من ضعف دارم پس بیاییم و در همان زمینه بهبود دهم حال ممکن است که من باور های مخربی داشته باشم یا تمرکزی روی کسب و کار خود ندارم و یا برایش وقت نمیگذارم و یا همه ی آنها…..

تشخیص ای مورد با شماست

درد کشیدن عامل مهم تغییر

وقتی که از چیزی ناراحت میشویم و یا به تضاد میرسیم و یا نکته ای برایمان در اطراف و در زندگی شخصی و کسب و کار به وجود می آید بهترین کار این است که خودمان را عامل ببینیم و از درون شروع به تغییر کنیم و این یکی از بزرگ ترین درد هاست

چرا که رفتاری ،باوری،احساسی ،عملکردی از درون شما بوده که باعث به وجود آمدن این تضاد شده است و شما مجبورید که این نکته را بپذیرید که خودتان عامل بوده اید و مقصر هستید.

زمانی که این نکته را متوجه شدید تغییرات شروع شروع میشود درست مانند دانه ای که در زیر خاک شروع به جوانه زدن میکند.

باید هوشیار باشیم که درد کشیدن ما را به موهیت های بسیار زیادی میرساند
استقبال از درد کشیدن به جای فرار از آن

به استقبال درد بروید

درد کشیدن موهبت های بسیار زیادی دارد مهم ترین آن تغییر در عملکرد درونی وشخصیتی شما میشود درست مانند کودکی که به انسان بزرگی تبدیل میشود!!!

از طرفی اتفاقاتی در درون شما و بعد روحانی شما می افتد که به آن گسترش روح می گویند یعنی روح شما بزرگ میشود و درک و فهم درونی شما گسترش پیدا میکند.

اگر بخواهیم در بعد مادی این تاثیر را ببینیم میتوانیم این مثال را بزنیم که زمانی که این اتفاق برایتان افتاد در هر کسب و کاری شما رشد پیوسته میکنید و اگر هوشیار باشید این رشد ها بقدری سریع هست که در مدت کوتاهی شما رشد های عظیمی را رقم میزنید.

فایل درد کشیدن و عملکرد

این فایل به شما کمک میکند که بعد درونی خودت را بشناسی و درد کشیدن و عملکردی که باید در راستای درد کشیدن داشته باشی را به تو نشان میدهد

لینک های مرتبط

رزق حلال

معرفت نسبت به قوانین الهی

احساس گناه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
5 ماه قبل

[…] پذیرش محافظت رزق حلال درد کشیدن قبلیپست قبلیتعصب پست بعدیصداقت […]

ابوالفضل
ابوالفضل
5 ماه قبل

خداروشکر بابت این صفحه و این فایل🔆

تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x