آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

ترس و ناامیدی

ترس و نااميدي

ترس و نااميدي دو موضوع بسيار مهم در زندگي روزمره ماست به طوريکه ما رو از حقيقت ها و درونيات و عملکرد صحيح ما جدا ميکند.پس خيلي مهم است که اين ترس و نااميدي را موشکافانه بررسي کنيم تا از خسارت هاي و بند هايي که به وجودمان زده شده رها شويم.

سلاح شيطان

ترس و نااميدي دو ابزار و سلاح شياطن هست که بکار گرفته ميشود تا ما را اسير و برده خودش کند بطوريکه اگر ما هوشيار نباشيم عواقب بدي را برايمان رقم ميزند و اين يعني تاريک شدن وجودمان .پس بهتر است که ما از آنچه که سلاح شيطان ميخانيمش فاصله بگيريم و شيوه درست را درپيش بگيريم چرا که اين سلاح ها جهنمي را برايمان در اين جهان به وجود مي آورد. جهنمي که اصلا خوشايند نيست.

ديدگاه اشتباه در مورد ترس و نااميدي

ترس ونااميدي دو موضوعي هست که ما اشتباه متوجه آن شديم و يکي از آن ها مواردي است که ديگران و جامعه به ما انتقال داده است به اين صورت که ما را از رحمت خدا از عشق الهي ار توانايي هاي دروني ما باز ميدارد و اين ما درگير عدم عملکرد و مفعول فکر و احساسات سرگردان و مجهول ميکند.پس حقيقت ماجرا چيز ديگري است و ما هنوز بسياري از موارد را متوجه نشديم.مواردي مانند نيروي دروني و توانايي هاي آن ،مانندحقيقت خودمان ،مانند پاکسازيها مانند قوانين ثابت و…
و وقتي که اين موارد را پيدا کرديم و به آگاهي رسيديم متوجه ميشويم که ديدگاهي که جامعه براي من در نظر گرفته است در اين مورد اشتباه است…

ترس چگونه باعث تغيير عملکرد ميشود


اگر بياييم و درون خود را بعنوان انرژي بي انتها و قدرتمند و خلاق در نظر بگيريم پس خودما هستيم که ميتوانيم به آن جهت دهيم و خلق کنيم حال اگر درونمان را تسليم ترس و نااميدي کنيم از اين فراي بي انتها دور ميشويم و به يک موضوع مجهول و جهنتمي از نااميدی وارد ميشويم که درون ما آن را برايمان ميسارزد حال بياييم و دوباره به آن نگاهي بياندازيم.

درون ما توانايي ها و انرژي هايي دارد و ترس و نااميدي انتخاب هاي ماهست. پس درونمان آن را برايمان ميسازد . و عملکرد ما به سمت ترس و نااميدي تغيير جهت ميدهد و يک زندگي پس از ترس و نااميدي را برايمان خلق ميکند.
و جسم و فکر و احساس و باور هاي ما به سمت ترس و نااميدي تغيير جهت پيدا ميکند.

انتخاب هاي ما

ما ميتوانيم که انتخاب کنيم در تمامي ابعاد وجودي خودمان و اين انتخاب ها هر چيزي را برايمان خلق ميکند پس بياييم که انتخاب هاي خود را به سمت آن چيزي که خودمان ميخاهيم تغيير دهيم و يادمان باشد که انتخاب هاي ما و يا حالت هاي دروني ماست که برايمان خلق ميکند و به وجود مي آورد و ما هرگز مفعول هيچ چيز و هيچکس نيستيم ….

قانون محافظت خداوند

حقيقت ماجرا اين است که در قانون محافظت خدا قرار داريم اما اين باز به انتخاب هاي ما بستگي دارد که اين قانون را براي خودمان فعال کنيم و يا نه به عبارتي ديگر زماني که متوجه حضور اين قانون شويم و خودمان را بسپاريم قطعا خدا از ما محافظت ميکند اگر بياييم و درون خود را بررسي کنيم متوجه اين موضوع ميشويم که همه چيز انرژي است و زماني که به اين درک برسيم ديگر از چيزي خسارت نميخوريم چرا که ما نيروي دروني خود يا خدا را براي خود فرا خوانديم.
و اين يعني حضور خداوندي را برايمان متجلي ميکند که بر هر کاري تواناست. و او که محافظ است و اين کار اصلا برايش دشوار نيست.

ترس و نااميدي بند هايي به وجود ماست

ترس و نااميدي مي آيد و در درون ما اثر ميگذارد اجازي نمي دهد که در ابعادي جسم ،احساس،باور و روح خود اقدامي انجام دهيم و اين يعني ما قفل شديم و هرگز نمي توانيم در اين حالت به چيزي فرا تر از آنچيزي که در آن فرو ميرويم وارد شويم مگر آنکه متوجه باشيم که حقيقت ترس و نااميدي چيست و اين ترس و نااميدي چگونه مارا از حقيقت جدا ميکند …..


اگر نگويم که ترس ها و نااميدي ها صددرصدشان توهم هستند و واقعي نيستند اشتباه نکرده ايم
در اين مورد ما گواه ميگيريم که زماني که وارد به ترس و نااميديي شديم آن از بين رفت و متوجه شديم که حقيقت نداشت و اکنون که ما بار ها آن کار را انجام داده ايم به راحت ترين شکل آن مورد انجام شد پس ميتوان نتيجه گرفت که اکثريت اين ترس ها و نااميدي ها توهم هستند و هرگز واقعيت ندارند
پس هرگز نبايد به چيز يکه واقعيت ندارد و از طرفي ما را به گمراهي ميکشاند وارد شويم.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x