آسان ترین شیوه خودشناسی

آسان ترین شیوه خودشناسی

بیست و ششم خرداد

سلام از خدا میخواهم که لحظه به لحظه مراقبت باشد و یادش را دلت زنده نگه دارد ،صبحت به خیر جانان من ????

ای مهربان معبودم
ای خدای من ، از ایمان من در برابر شیطان محافظت کن ولحظه ای من را به حال خودم وا مگذار وکمکم کن که همیشه یاد وحضور تو را در دل داشته باشم وهمیشه رو به سوی تو بکنم واز پلیدی ها گریزان باشم.
خدایا هر بار شیطان شیرینی لذت های زودگذر را به من نشان میدهد و تو شیرینی ناب ایمان وطاعت از خودت وماندن در راه عشق وروحانیت را به من متذکر میشوی،ای خدای مهربانم به بزرگی خودت قسمت میدهم که هر بار شیرینی ایمانت را در دلم گواراتر وزیباتر جلوه دهی وهربار تلخی معصیت ونافرمانی از تو را برایم تلخ گردانی.
ای خدای دانا وتوانا تو خوب میدانی که هدف شیطان چیزی جز دور کردن وفاصله انداختن بین من وتو نیست پس هرلحظه این را به من متذکر شو تا هوشیار بمانم وبر این هوشیاری هر لحظه افزوده کن تا هرگز از تو وراه تو دور نشوم .
ای مهربان من ،ای معشوق من وزیبای حقیقی
عاشقانه میپرستمت ودوستت دارم

دعای جوشن کبیر

۶۲) ای آن‌که شب و روز را دگرگون سازد، ای آن‌که تاریکی‌ها و روشنایی‌ها را قرار داد، ای آن‌که سایه خنک و گرما را آفرید، ای آن‌که خورشید و ماه را به کار گرفت، ای آن‌که خیر و شر را مقدّر نمود، ای آن‌که مرگ و زندگی را آفرید، ای آن‌که خلق و امر از اوست، ای آن‌که همسر و فرزندی نگرفت، ای آن‌که در فرمانروایی شریکی برایش نیست، ای آن‌که از روی خواری سرپرستی نخواهد.

عکس های ارسالی شما

امروز سعی خواهم کردخدا را به زندگیم وارد کنم و اجازه حضور به او دهم و خودمحوری و تک روی نکنم ،زیرا پایان جاده خودمحوری بن بست و درد است ،وحضور خدا باعث نوربخشی به زندگی مان میشود .
: امروز سعی خواهم کرد آگاهانه سطح انرژی خویش را بدور از عوامل خارجی بالاتر نگهدارم ،زیرا اینگونه شادی اصیل تر و عمیق تری تجربه خواهم کرد .
: امروز سعی خواهم کردپای اراده ی خداوند را به زندگیم بگشایم ،زیرا زندگی بدون اراده خداوند و با خود محوری های خود همه ش درجا زدن و بن بست است .

زیبایی ببینیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما
پنل کاربری
سبدخرید
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x